måndag 25 juli 2011

Trött tjej

Ja att blogga verkar ju inte vara min starka sida direkt, flera veckor sedan jag skrev sist. Har haft fullt upp med jobb, börjar känna att tröttheten kommer nu. Jag har ju trots allt jobbat sedan skolan tog slut så det ska bli skönt med lite ledighet om ca 2 veckor. Helgen spenderades i Dalarna. Vi plockade och flyttade saker från vårt gamla hus, kändes inte alls så kul men samtidigt är det ganska skönt att få det gjort. Hann även med ett besök i Malung och fick umgås med vänner jag saknat. Blev en rätt tidigt kväll. Söndagen bestod av bilåkning. Imorgon är det äntligen lön, tänkte slå till på ett par nya löparskor, otur nog fick jag rejäla skavsår i helgen så kanske väntar ett tag att köpa nya skor. Tänkte ta mig till löplabbet, där har de bra skor plus att man får bra hjälp med att få de rätta skorna.

Pussåkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar