söndag 4 december 2011

helgen snart slut

Helgen har gått fort. Har haft praktik hela veckan plus helgen. Var endast ledig torsdagen. Idag har jag ett kvällspass och sedan imorgon dagpass. Sen får Jag en dag ledigt innan det är dags för mitt sista prov. Det praktiskta slutprovet. Fick ju i fredags veta att jag klarade min sista tenta på utbildningen. Jag blev väldigt glad och det känns som en stor lättnad. Nu börjar det verkligen kännas som att slutet av utbildningen närmar sig. Har ännu inte fått något jobb så jag hoppas det händer något på den fronten snart. Skulle gärna vilja veta vad jag ska göra efter den 13 januari. Eftersom jag får mitt sista studielån nu i december så behöver jag få in pengar på något annat sätt. Puss och kram


Published with Blogger-droid v2.0.1

2 kommentarer:

  1. Stort Grattis! Kul, du ska se att ett jobb snart dyker upp =)
    KRAM!

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket, ska faktiskt på intervju på måndag :) Kram

    SvaraRadera