lördag 16 juni 2012

avkopplande ledighet

Ja, i fem dagar har jag snart varit ledig. Otroligt skönt och jag har vilat upp mig inför kommande jobb som väntar. Dagarna har spenderats i dalarna. Under dessa dagar har jag hunnit med att fika med vänner, ridit på Islandshäst tillsammans med en annan kär vän. Träffat söta Maja och hennes fina mamma Emma som är en nära vän jag saknar i Stockholmslandet. Idag fick jag en heldag med pappa på egen hand. Mysigt och uppskattat. Vi tog en tur till grannlandet Norge. Förutom allt detta har jag fått fina dagar med min bästaste farmor som verkligen har skämt bort mig. Att komma tillbaka till jobbet på måndag blir nog sådär. Härligt att vara ledig. Får se vad som händer i veckan. Förhoppningsvis blir det nog ett bilköp. Sen ska jag äntligen försöka ta mig till gymmet. Har ju köpt kort så nu ska det bli träna av. Många tankar och funderingar kring framtiden. Får se om det kan bli lite klarare här nu de kommande veckorna. Kram på er så länge

Published with Blogger-droid v2.0.5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar