söndag 21 oktober 2012

livet rullar på

Ja livet rullar på, har dock en känsla som säger mig att något fattas. Som vanligt skriver jag här i bloggen väldigt sporadiskt. Har varit långledig, hela tre dagar. Tillbringade dom i skogen med mamma och Åke i hans stuga i särna. Bara latat oss. En tur till sälen för att besöka farmor blev det också. Dock hamnade jag i världens snöoväder på vägen tillbaka. Man såg inte vägen och det toksnöade hela tiden, inte kul. Nu är vi på väg tillbaka till Stockholm. Ny arbetsvecka väntar. En av mina bästa vänner fick sitt andra barn i helgen. Grattis till nytillskottet, själv försöker man vänja sig vid tanken att man har vänner som faktiskt får och har barn. Jag är inte riktigt där ännu :)

Published with Blogger-droid v2.0.9

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar