torsdag 5 februari 2015

Ledig torsdag

Ja denna vecka har jag ett konstigt schema, jobbade i måndags. Sedan ledig tisdag, jobbade igår kväll ledig idag o sedan jobba hela helgen. Tror att det har blivit diffat så, inget jag har lagt enligt mina önskemål. Igår körde jag veckans andra löppass. Ett pass med nya intervaller, det gick över förväntan. Orkade springa mina intervaller helt ut. Sista passet denna vecka är ett distanspass, då ska man springa så långt man hinner o orkar på 50 min. Om det är någon som är intresserad av att veta hur själva programmet ser ut kan titta på länken http://lopskolan.se/wp-content/uploads/2014/06/Spring-en-mil.pdf

Valde programmet för att det såg relativt enkelt ut för en nybörjare att testa. Jag tycker hittills att det gått ganska så bra. Det roliga är att det är flera på jobbet som också hängt på så nu är vi några som peppar varandra. Det går lite lättare då. Längtar dock tills det går att jogga ute på barmark. Har lite funderingar på om jag ska försöka köpa broddar så att jag kan springa utomhus även nu. Vi får se hur det blir med det. Vill ju inte gärna springa o ramla nu när jag har fullt fokus o ett mål att uppnå.

I övrigt så väntar jag med spänning på mitt uppsatsresultat, vi fick ju några revideringar efter den första inlämningen o nu hoppas jag att de ändringar vi gjort räcker för att få godkänt, skulle vara skönt att kvittera ut den där examen någon gång. Semesterplaneringen på jobbet är också på gång, samma visa varje år. Alla vi ha ledigt i juli. Jag har tagit o önskat 26, 27 samt 34-35 detta år. Får då inte 4 veckor i rad men jag vill inte gärna ha ledigt i juni o då får man istället vara lite flexibel. Jag o mamma planerar också en resa till Grekland i slutet av sommarn o då får man ju sol/bad. Sedan kanske det kan bli en resa till hösten istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar