fredag 22 maj 2009

Nu var det längesen...

Ja nu var det längesen jag skrev här i bloggen, mycket har hänt. Lägenhetsflytten gick bra och nu har jag bott i min lilla lägis sen i mars, tiden går väldigt fort.. som läget ser ut just nu får jag bo där i ungefär ett helt år till, hoppas att jag får ett förlängt kontrakt.

Det är bara tre veckor kvar av skolan, sen blir det sommarlov. Eller lov och lov blir det ju inte eftersom jag ska jobba hela sommaren men det blir iallfall inte så mycket skola. Har dock en tenta i augusti som jag måste plugga till. Befinner mig just nu i Uppsala. Här bor min vovve nuförtiden med mormor och mig, kan man säga. Jag åker hit så ofta jag kan, önskar att han kunde bo med mig på något vis men det går inte så väldans bra.

Har hunnit vara på en välförtjänt semester i Cypern också, hur härligt som helst. Dit kommer jag nog att återvända, härligt väder och helt underbara stränder. Skulle ha velat haft en vecka till, får se om det blir någon resa med mamma här i framtiden. Har bestämt mig för att försöka åka två gånger om året utomlands, kanske låter lite mycket men jag gillar ju att resa så på något sätt får det gå.

Hej svejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar