onsdag 16 november 2011

bråda dagar..

Bloggandet går sådär. Har så mycket för mig med skolan just nu att jag inte hinner så mycket annat. Det börjar ju dra ihop sig nu. Bara ca 2 månader kvar till examen och det är mycket som ska hinnas med. Nu på fredag har vi en stor tenta som ska testa den kunskap som vi ska ha fått under tre år och Jag är nervös som bara den. Sedan är ju inte vädret så kul heller. Grått och trist. Längtar som en tok efter kap verde nu. Har idag börjat blogga från mobilen så nu kanske det blir fler inlägg. På söndag är det dop för minsta kusinen och jag har fått äran att bli gudmor. Är så stolt....


Published with Blogger-droid v2.0.1

2 kommentarer:

  1. Gud vad tiden går, snart är du färdig utbildad o allt =)
    Kul!
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Ja tiden går väldigt fort :) hoppas allt är bra med dig med min vän kram

    SvaraRadera