tisdag 22 mars 2011

Äntligen är våren här..

Ja jag tror nästan att jag vågar säga det högt, äntligen verkar våren ha kommit. Idag är det fullt solsken och 10 grader varmt. Hur härligt som helst. Veckan består väl som vanligt av skola och jobb. Hade en liten ledig dag igår, gjorde inte allt för mycket. Jag såg på en massa one tree hill avsnitt, rastade Ajax och sedan tränade jag på friskis på kvällen. Idag blir det att åka till skolan för lite plugg och sedan skynda hem. Alva har någon spelning idag och jag hade gärna velat gå men nu har jag ju Ajax här denna vecka så mamma får åka själv tror jag. Jag deklarerade idag, behöver jag inte tänka på det senare. Dessutom ska jag få tillbaka en massa pengar vilket är trevligt ;)

Lägger in lite bilder här i bloggen från promenaden jag och mamma tog i helgen..









2 kommentarer:

  1. Var har du hållt hus?? =) Länge sen du skrev! Är faktiskt vår i Lima också, 10 grader varmt, härligt =)

    SvaraRadera
  2. Ja jag vet inte riktigt :) mkt med skolan å så har jag jobbat, jag glömmer ibland att uppdatera. Är inte lika flitig som du ;)

    SvaraRadera