lördag 5 mars 2011

Ute lyser solen

Ja idag var det härligt väder ute, 2 plusgrader och sol är väl aldrig fel. Kanske att våren är på nu trots allt. Denna vecka har varit ganska jobbig med mycket saker, praktiken avslutades och nu ska jag inte ha praktik igen förrän i höst då det blir för sista gången, tiden går fort, kan inte riktigt tro att det snart har gått 2,5 år sedan jag började denna utbildning. Näst sista terminen går jag och nästa vecka är det dags att börja skriva på examensarbetet. Hanna och jag är nog laddade och jag hoppas att det kommer att flyta på bra. I maj bär det ju av till Grekland vilket jag längtar efter. Ska bli skönt med semester. Helgen består av jobb och jobb, tråkigt kanske men bra med pengar förstås. Mamma har hunnit med att tapetsera i köket också. Kanske bjuder på en bild här lite senare hur det blev..

Pussåkram

1 kommentar:

  1. Tänk vad tiden går fort, snart är du ju klar =) Vad ska du hitta på då??? =) Kramis! Nyfis på hur köket blev =)

    SvaraRadera