lördag 12 mars 2011

Saknar..

Idag är en sådan där dag då jag får en saknad, efter människor som är nära vänner men bor långt borta, efter en pappa som också inte är nära, efter tider som varit, efter sommaren, en saknad av människor som inte längre finns i livet. ja listan kan göras lång och ibland får man bara en sådan saknad. Min dag började med ett härligt friskispass imorse vid tiotiden och fortsatte sedan med städning av rummet. Nu ska jag snart åka och handla till middagen och sedan ska jag om jag orkar försöka måla lite, jag gör det ibland och tycker det är kul. Sen om det blir några vackra tavlor vet jag inte riktigt. Veckan som gått har varit jobbig men den gick fort. Har ju börjat med uppsatsen nu och jag känner väl att det inte är det roligaste jag gjort i mitt liv. Tur att Hanna har bra tålamod och att vi har vår frukostklubb...

Som sagt, saknar är ordet för dagen <3

Kram

2 kommentarer: