tisdag 5 april 2011

Löptur

Ja idag var det tillbaks till skolan för att fortsätta med uppsatsen. Det är så tråkigt nu att skriva på den eftersom vi är inne i själva läsa tråkiga långa vetenskapliga artiklar fasen. Det är så otroligt långtråkigt men förhoppningsvis snart klart. Vi har ett seminarie på torsdag där läraren ska bedöma hur uppsatsen ser ut hittills. Jag hoppas han gillar den. Varmt och skönt var det ute idag fast det var mulet. Jag och Alva tog en löptur, vilket var ganska skönt fast jobbigt också. imorgon ville tydligen Alva ut igen så klockan fem på morgonen ska vi ges oss ut för att hinna innan skolan. Det blir säkert bra, även om jag brukar vara ganska morgontrött.

Känns skönt att ha kommit igång med träningen, man märker faktiskt skillnad på konditionen, man orkar mer om dagarna och sover bättre. Snart dags för mig att krypa ner under täcket om jag ska orka upp imorgon tidigt. Jag vet att jag tjatar mycket i den här bloggen om träning, hunden och skolan, jobb men det är ju vad mitt liv handlar om i stort :) Dessutom nämner jag också hela tiden att jag vill hem till Dalarna, jag vet inte bara när det ska bli av.. alla helger i april är uppbokade...

PussÅkram

2 kommentarer:

  1. Va roligt att du kommit igång, skönt när man tagit steget och kommit över tröskeln. När åker du på solsemester?? och var skulle du? =)

    KRAM!

    SvaraRadera
  2. Ja det är riktigt skönt faktiskt :) Jag åker den 24 maj till Grekland, en ö som heter Korfu..

    SvaraRadera