söndag 3 april 2011

Måste skärpa mig..

Måste försöka blogga mer regelbundet, jag är dålig på att uppdatera. Till min ursäkt så glömmer jag lätt och har mycket för mig i veckorna. Men jag lovar att bättra mig.
Denna helg har lillebror varit här, mysigt att ses hela familjen. Vi har ätit god mat och blåbärspaj. Igår hann jag även med ett träningspass och så köpte jag fröer till mitt kommande trädgårdsland som jag ska anlägga. Jag väntar bara på att tjälen ska gå ur marken så jag kan börja gräva. Tråkigt väder har det varit denna helg men varmt, 10 grader har vi idag i lilla danderyd, skönt att värmen å våren är på gång.

Som vanligt bär det av till Uppsala idag för att lämna Ajax. jag skulle vilja att tiden räckte lite längre och gav mig mer tid att träffa vänner, umgås med familjen och bara slappna av. Den här uppsatsen är tidsugande som bara den. Jag har inte varit hemma i Dalarna sedan i julas, det är alldeles för lång tid tycker jag. Skulle verkligen behöva träffa mina vänner där och bara umgås och ta igen tid man tappat. Fick reda på något riktigt roligt idag, vad det var tänker jag inte berätta nu utan hålla för mig själv.. men det gjorde min dag helt klart.

Nu får det räcka för stunden
puss å hej

1 kommentar:

  1. Här hemma är det också så slaskigt och blött, men snön försvinner väl desto snabbare då så vi får börja gräva i våra trädgårdar =) Jag är så sugen på att köpa mig ett växthus =) Kram på dig, hoppas du kommer på besök snart!

    SvaraRadera