måndag 11 april 2011

Ny vecka, nya tag

Ja dessa veckor går undan fort, nästa vecka är det ju redan påsk. Har inte pluggat alls idag, men imorgon fortsätter vi med uppsatsen. Dagen har istället ägnats åt lite träning på friskis, handla mat och sedan bara tagit det lugnt. Mamma däremot har städat hela dagen lång.

Ajax är här nu enda tills efter påsk vilket innebär lite pusslande för att han inte ska vara hemma själv, han får vara hemma med mig imorgon och sedan följa med mamma på jobbet resten av veckan. Resan är äntligen betald och klar, nu vill jag bara att det ska bli maj fort. Men före det har jag ju ganska mycket att se fram emot, förhoppningsvis blir det att åka hem till Lima någon helg i maj, sen ska jag ju fira valborg i Uppsala med bästaste Beata, det blir nog kul tror jag. Valborg är ju ganska stort där.

PussÅkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar