tisdag 24 maj 2011

Askmoln

Detta j*vla askmoln, jag hoppas verkligen inte att det ska få förstöra min semester. Jag har bestämt mig för att det blir resa idag så alla dumma moln får hålla sig borta från Sverige. Igår blev äntligen praktikplatserna för hösten klara, jag har ju varit orolig för det eftersom man skulle komma överens om platserna med typ 10 andra personer men slutresultatet blev bra. Jag ska först ha min valbara praktik på fyra veckor, det blev ASIH i täby. ASIH står för avancerad sjukvård i hemmet och det är något jag kanske skulle vilja jobba med i framtiden så jag är helnöjd. De sista 8 veckorna eller vad det blir ska jag vara på en medicinavdelning, som har patienter med diabetes och andra hormonsjukdomar. Det blir bra, jag får vara i närheten där jag bor så det är skönt. Nu är det bara en tenta kvar innan jag får sommarlov. Det ska bli skönt att få jobba istället. Dessutom ska jag hem till Lima snart och det har jag längtat efter. Ja det blir väl inga fler inlägg nu på en vecka, jag hoppas att ni kan stå ut...
PussÅkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar