måndag 2 maj 2011

Maj maj måne

Dagens datum är andra maj, tiden går fort. Helgen tillbringade jag i Uppsala med Beata och hennes vänner, kul var det med lite party. Valborg i Uppsala är stort och det var många människor där. Vädret kunde dock ha varit lite bättre tycker jag, kallt och blåsigt. Hade sällskap av kusin som också tillbringade sin helg där så vi samåkte med bilen. Att åka buss och tåg är inget för mig :) Måste bara skriva en rad här om Veronica Maggios nya album, det är helt underbart. Lyssna om ni kan.. Handlade även en del saker på taxfree idag till resan. kul kul

Har även tränat, blev inget av med det under helgen så det var skönt att ta tag i det igen.
Veckans träningsschema ser ut så här

Måndag: Friskis medelpass
Tisdag: Friskis medelpass
Onsdag: Friskis medelpass
Torsdag: Vila
Fredag: Löpträning 30 min
Lördag: Friskis styrkemedel pass
Söndag: Löpträning 30 min

Tänkte kanske springa tjejmilen, om jag orkar..
Pussåkram

2 kommentarer:

  1. Gud va roligt vännen!
    Låter som om du verkligen kommit igång!
    Tjejmilen! WOW! När är den?? Borde kanske hänga på?? =) KRAMIS!

    SvaraRadera
  2. Ja men gör det :) det skulle vara jättekul, den är i september typ den 3 tror jag

    SvaraRadera