tisdag 17 mars 2009

Kontrakt skrivet, nu flyttar jag...

Idag har jag varit på Micasa fastigheter och skrivit kontrakt så nu är det bestämt. Den 25 mars, onsdag nästa vecka så flyttar jag in, för alla som känner mig någorlunda bra så vet ni att jag längtat efter en egen bostad så länge som jag har befunnit mig här i Stockholm och nu ska jag bli Bromma bo :) Visste inte dock att det var så mycket att fixa med när man ska flytta. Idag har jag adressändrat, skaffat hemförsäkring, fixat tv och bredband.

Håller på att packa också, kläderna har jag börjat med än så länge. Mamma kommer ju nästa vecka och ska hjälpa mig mer men jag ska ju flytta in redan på onsdagen och hon kommer inte förens på fredagen så jag måste börja. Jag vill flytta in redan idag, är så stolt över mig själv. Jag har bara varit här drygt tre månader och har redan fått tag på en egen bostad. Det är inte det lättaste i den här staden. På torsdag bär det av hem till Lima, ska fira två av mina bästa kompisars födelsedag, det ska bli så kul och få umgås. Får se om det blir en drink eller två...

Nu måste jag fortsätta med flytten här, lagom tills man har tenta nästa vecka men jag ska göra mitt allra bästa så får vi se hur långt det räcker..

PUSSÅHEJ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar