onsdag 18 mars 2009

Onsdag...

Idag är det onsdag, sov igår hos Alva. Hon bor hos min faster. Dom har hittat en katt som dom just nu tar hand om tills ägaren hittas. Han heter just nu jycken, bara för att han beter sig mer som en hund än en katt.

Som vanligt är jag trött som bara den, usch det är ganska jobbigt för det går ut över skolan vilket jag inte har tid med just nu med en stundande tenta nästa vecka. Idag har jag annars städat lite, tvättat och försökt att packa ner så mycket som möjligt eftersom jag imorgon åker hem till Lima över helgen och sen när jag kommer tillbaka så ska jag hämta nycklarna och flytta in. Jippi, jag längtar. Ska försöka att ta lite bilder sen från lägenheten och lägga ut dem här. Jag fick den lägenheten som jag ville ha, det är tydligen den som brukar vara populärast i mitt hus för att den har två fönster. Många av er kanske inte förstår denna lyx med två fönster men när man bor på 28 kvadrat betyder detta mycket.

Annars idag har jag varit på föreläsning fram till tolv och nu sen när jag har tvättat färdigt ska jag dra ner på stan för att hitta lite födelsedagspresenter.

PUSSÅKRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar