måndag 28 februari 2011

Måndag

Ja idag är det måndag, en ny vecka med nya utmaningar. För mig var det också dags för nästa praktik, denna gång på anestesisidan. För er som läser som inte är så insatta i sjukvård så är anestesin dom som söver vid en operation. Dagen var rolig och lärorik och så fick jag lite beröm. Alltid skönt och roligt när man får höra att man gör saker bra. Denna vecka är annars ganska packad med måsten, tre stycken uppsatser som jag måste vara med och deltaga i seminarium, jobb, praktik, träning.. Ikväll ska jag gå på ett Core pass igen, hoppas att jag inte får lika mycket träningsvärk denna gång.

Handlade en fin liten bok idag på bokrean, en bok om pajer så nu blir det till att baka.


Helgen bestod av jobb och bara allmänt slappande. Bokade resa till Grekland i Maj så alla pengar extra är bra.

Bjuder även på en liten dagsaktuell bild på mig själv, helt oredigerad och fin :)



Nu får det räcka för idag, syns snart igen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar