torsdag 13 januari 2011

Återupptagning av bloggen

Ja jag gör nu ett försök att börja med min blogg igen, tycker det är rätt skönt att få skriva av sig och dela med sig av vardagens alla måsten och härligheter.

Denna vecka är det plugg som gäller, tenta på måndag så jag kör för fullt eftersom jag gärna vill klara av den. Idag var det plugg hemma hos H som gällde, vi fick en hel del gjort vilket var skönt. Imorgon ska vi sitta i skolan och plugga och sedan ska jag ta lite helg. Väntar med spänning på de nya praktikplatserna som vi ska få, denna gång är det akutplaceringen och operationsplaceringen som gäller. Det ska bli spännande och det känns som att utbildningen faktiskt börjar närma sig slutet.

Vill försöka komma hem till Lima snart, det blev ett sådant pressat schema under julen. Skulle vara skönt att bara få vara där några dagar utan att egentligen göra något. I övrigt har jag idag lyckats irritera mig på människor som ska tränga sig och rusa förbi en bara för att hinna med tunnelbanan. Otroligt jobbigt eftersom det hela tiden kommer nya tåg. Jag har idag även hämtat min lilla bebis från Uppsala, jag har längtat så efter honom.

Nu ropar visst A att det är mat så då får vi avsluta här...

Kram å Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar