måndag 24 januari 2011

Första dagen på termin 5

Ja idag var det första dagen på en ny termin, spännande att man går in i slutfasen på sin utbildning. Hade en intressant föreläsning om utlandstjänst. Spännande men jag vet inte riktigt om jag är modig nog att göra det. Åkte sedan hem och vidare till Uppsala för att lämna Ajax. Blev kvar en stund hos mormor och fikade.

Nu håller mamma på med maten och jag är så hungrig. Imorgon ska vi till Västerås för att hälsa på Affe lite, han ska bjuda på middag. Undrar vad det blir för spännande. Idag måste jag försöka att lägga mig tidigare. Har fått en ovana att lägga mig sent och det funkar inte för mig som måste sova minst 8 timmar för att känna mig utvilad och pigg. Mycket i skolan denna vecka så energin måste finnas. Har mailat till min praktik idag, hoppas att det kommer något svar. Annars måste jag försöka få tag på den via telefon eller nått. Hanna pratade om hemma SPA idag och det lät verkligen skönt, får se om vi kan få till något sånt här framöver. Annars väntar jag som bara den att få pengar så livet kan börja igen. Denna månad är som sagt den värsta på hela året på många sätt tycker jag..

PussÅkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar