lördag 15 januari 2011

Tråklördag

Idag är jag riktigt trött. Mamma väckte mig ganska tidigt, hon hade ställt iordning frukost. Det var mysigt men sova hade ju också varit skönt. Jag borde plugga i helgen eftersom jag har tenta på måndag. Ska försöka att göra lite men jag har suttit typ hela veckan kvar i skolan så det känns som att man inte riktigt orkar göra något mer.

Hade en mysig hemmakväll igår som bestod av film å middag som jag lagat. Försöker klura ut vad jag ska hitta på nästa vecka när jag är ledig från skolan helt några dagar. Tanken om att åka på SPA lockar men jag vet inte om jag har råd. Har ju beställt en ny dator som är på väg plus att Ajax ska iväg till vetrinären snart och fixa sina tänder.

Funderar på middag tills ikväll, undrar vad man ska hitta på för gott.. Får se om jag orkar skriva mer idag senare..

Hej så länge

2 kommentarer:

  1. Hoho... du har kommit igång med bloggandet igen och ändrat sidan lite ser jag. Hoppas du haft en bra helg gumman! Kram från Heden

    SvaraRadera
  2. Ja jag tänkte att det skulle vara kul att ta tag i bloggen, roligt också när du har en så man hänger med lite i varandras liv :)

    SvaraRadera