fredag 21 januari 2011

Vart är min energi??

Ja jag undrar just var energin har tagit vägen. Jag är så trött och slö så det känns sjukligt. Januari är min hatmånad och när jag är klar med utbildningen och får ett fast jobb kommer jag alltid att resa bort denna månad, det är mitt mål. Idag har jag inte gjort något alls värt att nämna.

Middagsdags snart och idag blir det min favorit, revbensspjäll i ugnen. Solen ska titta fram i helgen sägs det och jag hoppas att den gör det. Behöver verkligen ha solljus. Längtar tills det blir vår och varmt igen. Ajax verkar vara lika trött som jag, han ligger nämligen bredvid och snarkar högt. Kvällen spenderas nog med lite trevligt sällskapsspel och kanske popcorn om man vill lyxa till det lite.

Jag funderar lite på att skaffa ett till jobb, jobbar ju extra på mammas jobb och jag har alltid fått bra med timmar, men nu verkar det lite lugnare och jag behöver ha de där extratimmarna. I sommar ska jag ju jobba som sjuksköterska vilket kommer bli superkul även om det är på dispens vilket innebär att jag måste rådfråga en "riktig" sjuksköterska innan jag tar egna beslut. Tror att det blir lärorikt inför min sista termin sedan i höst.

Nu måste jag börja med middagen om det ska bli något av med den ikväll..

Ha en skön fredagskväll alla...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar