tisdag 18 januari 2011

Städdag..

Skönt med lite ledigt från skolan, sov i tio timmar, gick upp och städade rent rummet. Skönt att rensa lite och göra fint. Har ju som sagt köpt en ny dator och nu passar inte min nybeställda datorväska längre så den är till salu om det är någon som är intresserad. Har inte använt den en enda gång, känns lite surt eftersom det förmodligen är försent att skicka tillbaka den nu. Måste ju dessutom köpa en ny istället.

Blev inga semlor idag utan det blir av imorgon istället. Känns lite konstigt att inte behöva vara i skolan på några dagar. Är så van att ha något att göra varje dag. Vill försöka gå på en konstutställning i veckan, ska se om jag får med mig någon, det är ju lite roligare än att gå helt själv. Alva ville att vi skulle åka hem till Lima i helgen men det får vänta tills mer pengar ramlar in. Dessutom vill jag hinna vara där några dagar och inte känna stressen. Har så mycket jag vill göra och uppleva nu, vet inte hur tiden och kapitalet ska räcka till bara.



Bjuder på en liten vacker bild på mig själv från Alvas 18 års dag :) Har nämligen idag lagt in bilder från nya kameran så fram över här i bloggen kanske det blir mer bilder...















Gammal bild på Ajax men söt är han ju för det..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar