onsdag 19 januari 2011

Bakdag

Sov ungefär lika länge idag. Sedan bar det av till Nacka för att baka lite semlor. Vi lyckades riktigt bra och de blev goda. Hann även men en liten promenad i det vackra vädret och sedan lagade Hanna väldigt god lasagne och bjöd på ett glas vin så dagen blev lyckad.

Imorgon ska jag hämta vovven och sedan vet jag inte vad det blir att göra till helgen. Bakandet var kul så kanske det blir mer av den varan i helgen. Imorgon blir det nog ingen sovmorgon för då kommer det en massa byggjobbare typ klockan sju som ska borra bergvärme. Bra att vi får bergvärme men mindre bra att de ska börja så tidigt, men man kan väl inte få allt här i världen.

Funderar på att försöka att hälsa på lillebror snart kanske, känns som att det var länge sen vi sågs, typ en månad eller så. Han åker ju så ogärna hit till Stockholm så kanske det blir en tur till Västerås, vi får se. Han måste ju spana in min nya dator som han hjälpte mig att hitta. Idag hade jag en sådan där sakna Lima dag, ibland har jag det och får då en väldig hemlängtan. Samtidigt trivs jag väldigt bra här i stora staden men det går liksom inte att jämföra med varandra.

Nu orkar jag inte mer för idag men vi syns och hörs imorgon..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar