fredag 4 februari 2011

Äntligen helg

Skönt med helg, har jobbat idag på förmiddagen. Igår ringde dom om introduktion så den börjar redan nästa vecka. Spännande som sagt med något nytt. Känner att jag kanske ska pröva mig på ett medelpass imorgon på friskis ändå. Annars blir det ingen träning förrän på måndag, det blir så lång tid tycker jag. Ah jag beslutar mig imorrn.

Idag annars blir det fredagsmys, Alva har sagt att jag ska få en timmes massage också. Det blir skönt, träningsvärken har försvunnit och lämnat plats för ny :)

Hämtade Ajax igår och han var så ovanligt kelig inatt/imorse. Han låg typ sked med mig vilket han aldrig brukar göra eftersom han tycker det blir för varmt. Hursomhelst var det mysigt och jag klagar inte.... Nu får det räcka för idag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar