onsdag 9 februari 2011

Sjuk..

Ja, jag har nog gått och blivit förkyld tror jag, när jag jobbade i natt frös jag och kände mig sådär konstig som man blir när man blir sjuk. Dessutom har jag ont i halsen också. Jag blir alltid sjuk när det passar som sämst. Just nu har jag mycket med praktiken, nya jobbet och skolan i övrigt. Praktiken är kul men det är också så mycket nytt och fort går det på akuten. Jag har varit med på en del larm och stått i traumarummet och inväntat ambulansen. Har även hunnit med att ta lite prover och sätta nål. Att jobba natt är ganska drygt och man blir lite lullig i skallen. Att då dessutom försöka att lära sig saker samtidigt kan vara lite jobbigt.

Imorgon är det matteprov, det sista på utbildningen. Hoppas att det går bra. Har ju räknat en del så vi får se.

Ajax var hos vetrinären igår och fixade sina tänder, det gick bra och blev inte heller så dyrt. Nu blir det till att sköta och hålla efter så att han inte får tandstenen tillbaka. Jag har köpt tandkräm, blir att borsta varje dag..

orkar inte skriva mer just nu.. Ha det fint

1 kommentar:

  1. Hoppas matten gick bra idag =) Och... att du mår bättre =) Kram på dig!

    SvaraRadera