fredag 25 februari 2011

Resa bokad

Idag skedde det äntligen, jag och Hanna bokade en resa till Korfu Grekland i Maj. Ska bli så skönt att åka iväg, särskilt om man ska jobba hela sommaren också. Dessutom är förhoppningsvis C-uppsatsen klar då. Vi har suttit med projektplanen till den hela dagen idag, nu är den också nästan klar. Känner mig helt slut i huvudet nu, efter allt tänkande med ord hit och dit. Mycket som ska finnas med i en uppsats. Kom ihåg när vi fick öva på gymnasiet att skriva en uppsats, inte trodde jag för allt i världen att jag skulle behöva göra det på riktigt några år efter. Helgen kommer bestå av lite jobb, mys med hund och kanske ett loppisbesök om jag har tid och lust. Nästa vecka är det sista praktikveckan på ett långt tag och då är det anestesi som gäller.

Resan som vi bokade var billig, cirka 7700 totalt för oss båda. Har betalat anmälningsavgiften på 1000 kr idag, resten ska betalas i april. Försöker tänka o planera ut när jag ska ta mig uppåt till Lima. Snart blir det nog hoppas jag. Kvällen tillbringas i ensamhet med beageln och så ska jag nog se bondfilmen på trean, efter det får det bli sängen eftersom jag börjar jobba kl 07.00 imorgon.

PussåKram

1 kommentar:

  1. Vill oxå resa någonstans!Avis på dig =) Hoppas du kommer till Lima snart! Trevlig Helg!

    SvaraRadera