onsdag 16 februari 2011

Länge sen..

Länge sedan jag skrev men till mitt försvar har jag varit sjuk typ hela förra veckan och jag har helt enkelt inte orkat skriva. Nu denna vecka är det också fullt upp, jag har ju praktik natttetid och det tär lite på mig, dessutom ska jag hela helgen jobba/gå intro på min nya arbetsplats. Jag kommer vara helt slut när söndagen kommer.

Hanna var här i måndags, vi jobbade lite med vårt kommande examensarbete, det kommer nog bli lite jobbigt eftersom det blir ganska stort men kul också. Vecka 10 börjar vi på allvar med detta och sedan skriver vi i 8 veckor. Lång tid och sedan är det ju nästan sommar :)

Praktiken är kul och lärorik, inatt var det lite segt. Nästan inga patienter och ingen som var akut sjuk. Därför fick jag gå hem tidigare vilket var skönt för då fick jag sova lite mer.

Puss åKram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar